Wednesday 10 August 2016

Kapa haka songs


Parakitihi, parakitihi, parakitihi!

Practise, practise, practise!



He Honore


He honore, He Kororia


Maungarongo ki te whenua

Whakaaro Pai ki nga tangata katoa
Ake a Ake, Ake a Ake

Amine

Te Atua Te piringa

Toku Oranga x2

Amine


E te iwi, me tupato tātou i ngā rori.


Me pēhea rā, me pēhea rā!
/Te whakawhititanga mō te rori eee
Me tu mai koe ki te ara huanui
Kia oho, kia mataara
Tirotiro ki te taha mauī
Kōaro ki te taha matau
He taonga tātou ee / HI


kia tupato tātou ki te whakawhiti I te rori e…
Auraka ki te oma, auraka rūrūwai, me hikoi tātou
Kia kore tātou I pērā I te pikaokao
Tae pai atu
He taonga koe
He taonga au
He taonga tātou e / HI


E tama, e hine!
E tama, e hine, e tamariki mā
Me pēhea rā te whakawhiti I te rori? HI
Pīkaokao HA


He konei rā


La la la la la la la la la x2
La la la la la x2


Hei konei rā
Kia koutou katoa
Ka kite rā
E aku rangatira
Hei konei rā


Anei mātou te kura o Hato Opani
E mihi kau ana e


Anei te kura
O Hato Opani
E mihi kau ana e
E Te Mahuri e Hei!


Manutiria


Manutiria, Manuwerohia


Ki te poho o te raka


Ka tau rērere


Ka tau mai i te ruhi , e tau e koia


Koia


Koia Ko Tararauriki


Ki mai i maui e hara i te whitu


me te waru e e tau e koia


Koia


Te Rina Pōmare


Te Rina
Te Rina Pōmare
Taku Heitiki e
Taku nei raukura


Whakarongo mai
Ki tō pakiwaitara
Kei raro kei runga kia mau (HI!)
E rere taku poi


Auē hā
Auē hei hā
Taku poi porotiti e

Hei hā hei hā

Tenei te ruru

Tahu Potiki
Maraka Maraka
Tahu Potiki
Maraka Maraka
Tenei te ruru e KouKou nei kihae

Mawhiti whiti , Kihae, Maraka raka
Te Upoko nui o te ruru Te Rekou
Hepo, Hepo, He Ao Ka Awatea x2
Aoraki
Matatu
HI!!


Haka


  • Ko Te Reo Māori
Puritia ki te uma
Hei hotu i te manawa
Hei mōwai i te ngutu
Pikoko ka whangangā
Ko Te Reo ko taku mana
/ Mana hiki nuku
/ Mana hiki rangi
  • Ko Te Reo Māori

Ākina, HI!


E nga iwi o te motu nei



E nga iwi o te motu nei

Mau ake ki te reo

Hei waka kawea mō te ao Māori

Ki te kore tātou e kōrero

Ka ngaro ko te reo

Ona tikanga,  tōna wairua

Tōku māoritanga e